♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Sabtu, 27 Mac 2010

[rewind story] SemiNggu Aku TeRseksE... T_T

Time ni aku rase hidup aku dalam keadaan paling thrill untuk seumo hidup aku aku rase...huhu

SAlam sayang sume....lame dah aku x update blog aku nie....aku pun xtaw kenape aku tibe2 jew jd kurang rajin (maknenye malas la haha =D) nk tulis citer2 aku sejak ke belakangan nie....tp aku rse still x terlambat nk wish kan HAPPY NEW YEAR kat sume org huhu....semoge azam 2009 sume nyer tercapai n azam for 2010 kite sume boleh kecapi....

First thing aku nk share ngan sape2 yg berkenaan la....b4 msuk tahun bru seminggu aku terime dugaan yg aku rse sgt thrill gak la yg penah terjd lam hidup aku ni huhu... korang nk taw knape??? hee meh aku nk citer la nie...dgr ek dgr ek!!! sebenarnye aku sakit yang agak teruk...aku start rse x sedap badan time aku nk jwb paper accounting pd mlm selase 29 dec 09....pas abeh jew jwb mang kompem aku dpt demam pnas yg teramat...huhu aku agak sb terover dos stdy tuk paper accounting kot sb 2 la demam...haha cam klaka....tp malng nye aku ad ag 1 paper nk amek paper BTQ...aku da rse cam lembik semacam da esok ari nyer...tp aku wat bodo ag x g pun klinik amek ubat...konon antibodi kuat la 2 leh bek cm2 jew....

Nak bace lebih lanjut klik jew di sini, kalu tak nak bace tak payah klik ^___________^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails