♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Jumaat, 26 Mac 2010

ini tempat saye blaja dulu....◕‿◕ CFS IIUM Nilai...♥

Saper-saper nak tahu pasal IIUM ini klik je CFS IIUM

Masjid Nilai dekat dengan CFS aku

Sekarang tempat-tempat ni semua dah jadi kenangan untuk aku sebab aku dah abeh dah study dekat sini. Aku buat foundation economic and science management kat sini 2 tahun ( wahwah lame kan? kan? huhu). Sekarang aku sudah habes foundation, so bulan 7 nanti aku akan sambung degree dekat UIA Gombak pulak huhu... eden dah tak sabar dah nie.....^____^

Harap-harap segale kenangan dekat CFS Nilai ni sentiase segar dalam memori aku dan aku menanti memori-memori baru berlaku dalam hidup aku

berposing di sini peace (^_^)v

Pintu bilik study aku

ini pulak meja study aku kat sini, atas meja ni dah macam2 kenangan aku tinggal kan...macam2 (#_#)




kadang-kadang atas katil aku pun jadi tempat menelaah aku lepas beberape minit turos aku krioh krioh!!! hahah tido la makne nye tue hehe ^_^

Kadang-kadang kalau rajin pergi la ke gim huhu...boleh jugak fit kan badan huhu
bersenam punyer bersenam sampai naek hantu camni hahah kelakar betol!!

Kemudian berposing begini hehe....

dan banyak lagi la mende-mende terjadi kat tempat yang bername CFS nilai ni...dah tak tercerite pon... then kenangan-kenangan ni aku tak akan sesekali lupe kan,,,, L.O.V.E UIA Nilai!!♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥





3 ulasan:

  1. gewdlucx study kat uia nnti!=)

    BalasPadam
  2. okey...thnx...hehe
    ♥ UIA

    BalasPadam
  3. uit..gler ah..gmbo kaki ak tu crop ah..mengong..ahahaha
    tp cute gk tu..
    eheh

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails