♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Sabtu, 27 Mac 2010

Dalam sehari aku boleh repeat watching all those vids....

wahwah teruje2 bile tengok music video cool from korea hahaha...i'm a korean FANATIK fans...wohohahaha ;DD...

Heartbeat by 2PM



Cant lets you go even i die by 2AM



I'am a loner by CNBlue....wahwah teruje teruje tengok sejuta kali pun tak per.. ^_^



Actually banyak lagi koleksi MV korea aku...nak post sume kt=at sini susah siket huhu...so those 3 MV adalah antara MV yang aku tak kan jemu2 nak ulang every single hour huhu...., even aku tengah tulis entries nie pun aku layan MV heartbeat...okey enjoy korean Fans...hehe ^______________^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails