♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Ahad, 28 Mac 2010

Hajat mandi pantai tercapai...

seronak dapat mandi dekat pantai Balok haha... ^___________^ Biar lah gamba yang mencerite kan ke'happy"an KAMI hikhik



Model Pantai balok...
Excited bile ombak besar datang huhu 
Excited!!! (^_^)v
hahaha...
Kuncu2 aku...from left zayed, anep, aku a.k.a eyena and mimi 
peace...
lepas beberape minit muke telah berubah menjadi gelap huhu sebab sebenarnye time kitorng mandi ini pukul 12 pm huhuhu...
Dilande tsunami!!! argghhh
Pantai Balok CUN SAJA...
Yang berselubung tue my Mom die tak nak kulit muke die yang cun tue terbakar....so tue yang tutup litup macam tue sekali haha....
Ahhhh hehehe...peaceV
Sister aku yang snap pics kitorang, die jadi mangse sebab die tak mandi hahaha padan muke die!!! 
My little sis yg takowt air huhu you are so rugi la adek...huhu
Time to back home ari dah sangat panas nie...
lain hari datang lagi... bye bye (~_~) huhu tak puas lagi main-main!!!
Tak nak balikkkkkk...

2 ulasan:

  1. ena semangat mandi pantai..
    siap pakai selendang lagi..
    heheh~~~bgs bgs..jgn smpi sunburn dh laa~~~

    BalasPadam
  2. huhu...aku mang sgt teruje...akhirnyew aku dapat mandi pantai kekeke...heaven~~~ ^___^

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails