♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Ahad, 28 Mac 2010

Buat ADAM....♥


Kat bawah nie aku cilok sket petikan dari blog AKAK aku ^___^ huhu...erm ade pengajaran dari penulisan ni.... aku suke bace...


Adam, 
Maafkan aku jika coretan ini memanaskan hatimu
Sesungguhnya aku adalah HAwa
Temanmu yang kau pinta semasa di syurga dahulu
Aku asalnya dari tulang rusukmu yang bengkok
Jadi tidak hairanlah jika perjalanan hidupku
sentiasa inginkan bimbingan darimu,  
sentiasa mahu terpesong dari landasan
Kerana aku buruan Syaitan....

credit to kakak aku

Untuk teruskan pembacaan klik Surat Untuk Muslimin 

Hayati yerk (^__________^) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails