♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Sabtu, 30 April 2011

Holiday time \(^_^)/

25hb hari tu... aku n kwn2 bercuti kat Kuantan, kat rumah aku... best  ^________^.... kitorang plan nak pergi Bukit Gambang Water Park hihi.... so kitorang pun bertolak lah dr KL lebih kurang pukul 5 macam tu lah... tunggu2 bus punye lah lamenye...so sampai kat Pekeliling lambat, terkejar-kejar kot kitorang beli tiket, sebab time tu dah nak dekat pukul 8.30, n kitorang nak amek yg 8.30 punye tiket gak hahaha.... klaka... ni lah aksi2 kami otw to Kuantan ^^

LoL di situ ~_~ Kak In hahaha...

Konon nad nie nak jd dreba hahahah XD

nie name nye sengal hoho O_o bella n nad...

nie namenye datin zura hahahaha

nie pulak nora ^^
nie orang paling sengal lam dunie...aku ah nie hahaha ^___^

lastly Lala ^^
ktorg naek bus then sampai Kuantan dalam pukul 11 lebih...pastu mak aku yang jemput....penuh satu kerete huhuhu... so sampai rumah budak-budak nie sume melantak cam ape entah padahal semue pun dah makan dalam bus tadi...hahaha... aku taw sebab mak aku masak kari ayam sedap meletop kan hahaha ^_^... xpe janji korang sume kenyang huhuhu, lepas kekenyangan tuh sume pun terbongkang tido dekat depan ruang tamu rumah aku tuh hahaha...tido lah bersepah2 kat depan tuh hahaha....

Keesokan hari nye semue dengan excitednye nak pegi Bkt Gambang Water Park, pagi2 dah bertolak.... tp hampe sampai2 dekat Gambang, TUTUP daaaaa~~~ hancus harapan...rupe2nye hari selase memang tutup water park nie...hahahaha...so plan ktorang pun berubah.....ktorg melencong pergi ke Air Terjun Paching... ^_____^. tak dapat mandi water park air terjun pun jadi lah hahahaha....best jugak ^^

candid2 dulu b4 mandi ^^

otw ke arah air terjunnn yeay \(^_^)/
Air Terjun ^______^
Nie after ktorg ciap bermandi manda....syiookkk abes...2 jam berendam di bawah air terjun ^^

then, ktorg pun jalan-jalan dekat Mega Mall, dekat tengah2 banda kuantan tuh....
Aku lah yg jd dreba budak2 kat bawah nie.... adoi ~_~

kecoh mereke2 nie duduk dalam kete tak duduk diam langsung.... ~_~ huhu
lepas bershopping sakan dekat Mega Mall tuh ktorg balek rumah keletihan... tapi tak lupe mereke nie melantak lagi, ye lah masakan mak aku kan lazat-lazat.... ^^ hihi

Hari seterusnye, lepas plan ktorg yg nak pergi Bkt Gambang tu tak jadi ingt nak pegi lah hari nie...tapi mak pulak tak kasi, kate nye nanti letih nak drive balek KL....tp semue buat muke sedih yg langsung tak boleh blah...hahaha tunduk je time mak aku tak kasi pegi tuh... lastly mak kasi hihihi...terbaik!!!
ktorg pun dengan hepi ciap-ciap nak pergi hahahaha.... dengan muke hepi ye hahaha

Bukit Gambang Water park!!!! ^_____________________^
sampai terus snap2 pic hahaha ^^ like like
 Nie lah Bukit Gambang ^^

bersame2 nad hihihih =P
lepas berseronok-seronok ^_^
muke hepi tapi sebenarnye letih nie huhuuh ~_~
So begitu lah pengembaraan cuti kami 3 hari 2 malam di Kuantan....dengan penginap yang selese n makanan-makanan yang lazat tersedie huhuhu.... lain kali saper2 nak bercuti kat Kuantan JOM!!! hahaha... seronok syiakk ^_____________^

p/s: reda sebab hilang enpon tersayang time cuti-cuti Malaysia nie hukhuk T^T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.