♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Sabtu, 9 April 2011

Bende asing ~_~

Arini bangun-bangun dr tido, mak aku call time tuh baru pukul 7.35pg... hihi shuke-shuke ^^, mak tanye kat aku duet ade lagi tak?? aku pun jwb adelah siket hihihi...malas lah aku nak mintak duet kat mak...(haha padahal aku g mintak kat kakak aku, pastu die gtaw kat mak tuh yang mak col aku tuh... sengal punyer kakak =P)... haha kitorang pun borak punyerlah boraknye... lame jugak lah...huhu pas mak aku letak aku pon sambung tido kroooohhh krooooohhh kroooooohhh sampai pukul 11 HAHAHAHA... best giler ^__________^...then adelah someone nie mesej aku ajak pegi Giant...aku nak reply tapi fon aku wat masalah problem gggrrhhhh!!! bikin wa panas... aku pon call die...tapi tak angkat pulak...haiiisshhh!!! tapi die call balek...ok fine di situ jimat kredit aku hhahahahaha.... ktrong pulak bincang2 pasal nak pegi giant tuh tapi last2 tak jadi pegi... cancel sebab tak tahu nak pegi dengan ape muahaha... pastuh aku kirim tolong belikan makanan...lapar wey huhu...nasi ayam 1... lebih kurang 10 minit kot die pun hantar makanan kat aku... aku dengan rakus terus bukak bungkusan tuh nak melantak hahahaha....so start lah cerite yang sebenar nye... time aku makan dengan berselere nye nie kunyah kunyah kunyah sampai lah dah nak separuh habes nasi tuh...aku ternampak sesuate bende asing...AAARRRRGGGGHHHHH LALAT!!!!! huhu terus aku rase cam nak termuntah kan semue nasi aku makan tadi...patut lah aku rase sedap je nasi tuh arini...huaaaaaaaaa sampai ati ko nak sabotaj aku kan sebab tuh ade LALAT lam nasi aku T^T uuuuu....

lalat niey lah yang berani2 duk lam nasi aku..huhu geli gile aku!!!




p/s: kalu makan lalat sekali sekale okey jugak kan??? [byk lah kau punyer okey!!]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails