♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Ahad, 10 April 2011

Bukan Malas tapi tak Rajin...

Aku memang budak yang macam ni... bende nie memang susah gile nak buang dalam diri aku....aku rase sume orang pun akan rase bende yang same macam yang aku rase.... hari-hari aku akan buat bende yang same, kadang-kadang rase bosan... tapi nak buat macam mane, itu lah yang dinamakan kehidupan... pagi2 bangun solat subuh, kengkadang ade jugak terlewat bangun, huhu lepas tuh kalu rajin aku g breakfast kalu tak aku combine je breakfast aku dengan lunch terus tak pun combine 3 terus breakfast+lunch+diner haaahh baru ade penjimatan di situ, biasa lah name pun student kan? so kene lah berjimat cermat untuk kesenangan mase depan... kalu tak nanti dah dekat-dekat habes Semester dahhh!! pokai huhu... sekarang nie aku minggu exam... and just tinggal 1 more paper jew 12/04/2011 nie... lepas tuh aku merdeka... tapi tak de lah merdeka sangat sebab aku bukan nye boleh balek rumah lagi pon, aku ade PGA 17hb sampai 24hb nie..huhu 28hb baru boleh balek rumah... waaaaa T^T.... ermmm hari2 aku macam tuh lah...kalu ade mase siket aku mesti layan drama2 korea yg best, 2 hari lepas kan aku tak de exam aku pun layan lah cite DREAM HIGH


best giler cite nie.... gilerkan aku dalam mase 2 hari jew aku boleh habeskan 16 episode huhu kalu lah time study aku boley khatam kan 1 buku text aku tuh, lagi2 buku accounting ke economics...aku boleh dapat A++ woooww huhu, ermm kalu lah belajar sesenang itu huhu....lagi-lagi ape yang aku buat erk?? hah ade 1 hari tuh aku bantai tido sampai ptg hahaha nie sume sebab penat study and memerah otak time jawab exam, so menjadi kan aku tingtong 1 hari, pengsan sampai ke petang hahaha bangun2 tido jew jadi blurrr~~ tertanye-tanye aku kat mane nie?? zaman biler nie?? hari ni hari ape?? hahahah..kelakar makk!! k lah ape yang penting ketidakrajinan ini memang susah nak kikis dalam hidup aku dan diri aku... sebanarnyer hari ni aku nak start study untuk exam aku 12hb nie...tapi alek2 aku pegi tulis entry kat sini pulak...owkey lah sume doakan aku dapat jawab paper aku tuh nti erk... sebab paper accounting nie susah huhu bagi aku ah adios ^^



p/s: kalu rajin pun sebab aku lapar hahaha...aku akan pergi cari makanan walau macam mane pon ^_____^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails