♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Sabtu, 23 Oktober 2010

"merempit jap n melepak jugak"

Semalam besday budak nie, eh bukan budak dah nie...dah 21 tahun dah umur die....

Dino Cendol A.K.A kak na namenye
[kalu berkenan roger2 dengan gua...hohoho XD]

tapiiiiii malang nye aku tak dapat nak sambut besday die...aku balik rumah laaaa...terlupe pulak besday die, so aku wish ikot mesej jew la...huhu okey la usai sudah majlis akad nikah...eh eh akad nikah pulak dah...hahahah silap sebab cik kak nie dressing lawa sgt sampai tersilap aku menaip hohoho... okey okkk dah story sal die nie...

semalam aku bagaikan puteri duduk di rumah...tido memanjang hahahaha...balas dendam tak tido time duduk asrama la katekan.... then tadi lam kul 10 lebih aku balik asrama...pak cik aku yang hantar kan...baik kan??? hihihi...time sampai2 je kat asrama aku...ade org lepak2...ramai tapi aku cam sorang jew...kak mona, yg len sume tak cam huhuhu....then aku pun meluru terus masuk bilik aku....tup-tup laaaaaaaa tak orang pun dalam bilik...TT^TT hampeh...aku mesej roomate aku yang sorang nie... rupe-rupenye dorang yang duk ramai-ramai kat bawah tue hhahahah klaka....ape lagi turun la aku join same dorang....ok cadangan bernas dari dorang2, dan aku... NAK IKOOOTTT!!! hahahah "merempit" n "lepak" dekat tangge besa [orang duduk UIA je taw].... lepak sane lepak sini...kami pon ape lagi posing sane posing sini la...syok!! nak tengok??? nah amek kooo ::

 hihihihi----
 lepak2 dengan mereke2 ini...yeahhh \(^_^)/ posing dan posing lagi



 merempat kejap =)))



 peace v(^_^)v
 ermmm best nyer kalu tido nie hikhik ^______^


dah penat kami pun pulang [hahahah skema-skema] pastu lepak ag maen baling seliper...penat owh basah ketiak-ketiak ^^...siap kene sound ag tuh...fine kami naik masuk bilek masing-masing dengan macam-macam protes...hahahah comey ah budak2 nie...ok tak per la lain kali lepak lagi k kawan-kawan...time tu sleep ngan tok dah nie hohohoho... ~_~ 

p/s: bahgie hari nie...nape ek??? ^_________^










Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails