♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Selasa, 26 Oktober 2010

I have to struggle for mY FINAL EXAM!!!!

wahhhh sedar tak sedar final exam is around the corner nyah ^^...,tak sangke mase berlalu dengan cepat sekali.... aku rase baru hari tue register masuk IIUM nie.... tup-tup dah nak habes sem 1 aku kat sini \(^_^)/ yeayyy!!!...bile flashback semule moment sebelum nie ade banyak suke ngan duke yg aku alami selame duduk dkt sini.... erm tersangat la banyak, payah nak citer sume....tapi yang paling best bile aku masuk SUKSIS...^^ hihihi sebab dapat kenal ramai orang baru dan mereke nie BEST!!! ^_____^

one of my moment for sem 1 = time kawad yg best tp huisy panasssssss ~_~

 nie pun moment yg best jugak TTT^TTT uuuu sakit tue...

then celebrate besday minah my fwen...best pekene kan die hahahah (/^_^)/

then pegi bayar fees dengan kicap sardin nie ^^

Byk tueeee duet!!!!!


































owwhhh...sume itu sudah berlalu, sekarang nie mase untuk kiter pulun habis-habisan for the final exam.... waaaaaaahhhhh byk mende nak kene pulun nie... rase macam tak sempat jew... okey lah sampai sini je lah untuk kali nie...aku nak g pulun study dulu...BTW good luck for everyone yg nak final tue yerk...^^

p/s: aiyoh ini lah padah yang dah taw sejak azali lagi... sape suruh study last minit lagi TTT^TTT

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails