♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Ahad, 31 Oktober 2010

Kesian kawan ku accident TT_TT

TT^TT aku yang sedih tgk kawan aku due org nie accident

cian najha n zura TT^TT



sebab teringan makan nasi kerabu dah ter 'accident'. tak pe la dugaan untuk korang ye...sayang-sayang ku hope korang cepat sembuh k ^^
 
nie time dekat Klinik UIA lagi...sakit2 pun sempat lagi snap picture hikhik ^_^ *itu kan hobi kami*

ngggeeee~~~~ bersame org sakit uuu

tak taw la ape kes dengan 2 org nie hahahaha

eleleleleleh...doktor tak bertauliah =P
 
 
malam sehari after zura n najha nie accident, najha nangis2 sb sakit 1 badan tak tahan, so bawak lah die ke hospital Selayang nak double check pape yang patut,  risau jugak kitorng tengok... pegi sane 2 kete, Cik Nazri n Iman yang drive...orang2 yg berbakti *aiceh cewah* ^^ aku, fiza, senah, nad, bella, dino n ummu sume follow... huhuhu pegi sane pukul 12 balik Mahallah pagi-pagi bute pukul 8...tapi tak de la bute sangat huhuhu....lame tak lame tak??? its ok la....agpun lame tue pun sb ade ramai org yg sakit malam tue... kami tunggu dengan sgt sabar...sampai ade yg dah syahid kat atas kerusi hospital tue semalam * hihihi aku la salah sorang yg syahid tue  ^^...
erm pape pun pengalaman yg best.... the end *malas citer pnjang2 nak g bace buku plak esok exam lagi wish me luck....

p/s: aku suke teman orang pegi hospital (/^_^)/ weeee


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails