♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Rabu, 5 Mei 2010

Wasiat!!!! hihi


Zealous  tag wasiat lembu ni kat aku. Masyeh ek awak first time

kite dapat tag dari org...huhu teruje nak jawab, lagi-lagi ade 

sekali dengan lembu hitam yang cute nie...haha ;D

okey-okey sudah-sudah..time untuk jawab soalan tagnye...

first thing aku nak kasi wasiat kepada yang bertuah nie hah 

korang jangan marah ek...keke

Bagi balik wasiat ni kat 7 bloggers yg paling active atau 7 paling tak active



agi 3 org nti aku update la...tak tahu lagi saper calon-calon nyer... k??

*missing in action*
 
Bagi tau diorang ni yang diorang dapat wasiat dari orang kaya kg

sepening lalat…

okey done...wasiat telah disebarkan kepada mangse-mangse yang 


bertuah
 


Cerita 3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv

duduk sambil kaki letak kat atas meje [haha sopan giler aku...tp 

wat kadang-kadang jew ek bile tak sedar bile mase aku punyer kaki

dah ade atas meje hihi]


main mesej...[nie time org mesej aku la]...sbnrnye tak suke time


tengok tv time tue la orang nak mesej huhu]


makan nasi [sebab tv aku letak dekat meje makan lol...huhu]

Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan 

Entah la...macam-macam makanan pelik kat dunia nie tp tak tahu 


nak list kan yang mane haha

Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat FACEBOOK
 
265 orang jew :) [sebab tak suke accept org yang tak kenal huhu]

macamane korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe… 


kat mana???

Adelah~~~~ rahsie tak nak bagitahu, nanti orang jeles...[haha =P]


Padan muke nie la keje org yang tak de entries nak post haha 
MySpace

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails