♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Jumaat, 14 Mei 2010

Kenape dengan 15 oktober???

haaaaaaaaaaa nape rase cam hepi sangat nie dengan tarikh 15OKTOBER tue?? seyes sangat hepi...hihihi...  yeay yaey *toink toink* lompat-lompat suke ~XD...heaven

actually 15 OKTOBER nie besday aku and sangat tak sangke selame nie besday aku same dengan DIe... lepas tahu jew wahwah melompat-lompat aku...hihi...MySpace

kalu korang teror teke la sendiri saper DIe??? ihi
tak nak mention saper DIe..

biar DIe menjadi rahsie diri aku... arggghhh MySpacescreaming again... macam tak percaye

biler tahu je rase nak demam MySpace

huhu tak de la...sebenar rase malu laMySpace

saye sayang DIe sangat2 MySpace


nak kasi rose tuk DIe...


Just for you  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

1 ulasan:

  1. ok..kawan aku mmg dh angau ngn 'dye'..
    huhuuh..
    nak tau sape kah dye e2..

    nak tau nak tau nak tau juga!

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails