♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Isnin, 5 April 2010

SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana ...

Entri kali ni lain sikit dari entri aku yang dulu-dulu yang tersangatlah simple and syok-syok sendiri je punyer cerite...al maklum lah aku ni still baru dalam ber 'blog" ni...kali ni nak cerite pasal seorang bloger ini, beliau adalah Ben Ashaari, beliau agak2 nye sudah lama kot dalam dunia "blog" ni... sebenarnye aku segan jugak nak suruh beliau melawat ke blog aku yang macam entah pape ini... tapi untuk membaiki segale kekurangan, aku sanggup membuang segala rasa-rasa yang aku rasa sekarang hahaha ^_^ dan kini SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI... [buang A kat depan ASHAARI tue name Atok aku...hehe].

Saya nak Ben Ashaari jelajah ke mari dengan sangat banyak sebab, antaranya
  1. Secara jujurnya, sudah semestinya saya nak orang ramai tahu tentang kewujudan blog saya nie.[ ini benda yang paling mustahak...ngeeee~]
  2. Then, saya mahu beliau menjadi sifu [tue pun kalu beliau sudi hehe~] untuk saya berblog secara betul dan berkesan di hati pembaca-pembaca saya.
  3. Saya harap beliau boleh komen tentang entris saya, membetulkan apa-apa yang salah dan memberi komen yang membina.
  4. yang penting wa cakap lu, saya nak BEN ASHAARI jd follower[tu pun kalu beliau sudi ler nak follow...huhu ~_~
  5. dan sebagainyer la, kalau nak tulis pun tak tertulis dekat sini, then entri pun menjadi panjang meleret-leret, orang pun malas nak bace...huhu ^_^....
 Ini la Tuan punyer badan blog...

Kalu BEN ASHAARI datang ke mari....Thanx owkey... (^_^) for your visiting... im really appreciate it...

2 ulasan:

  1. http://www.benashaari.com/2010/04/jelajah-blog-break-time-in-here.html

    dah..harap tak amik hati atas teguran tu yer..tqqqq

    BalasPadam
  2. datang berguling2 disini selepas blog ni diterjah oleh ben...

    salam ziarah....keep blogging :)

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails