♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Isnin, 12 April 2010

bahgie ke tak???

Setiap orang mesti nak hidup yang gembira, bahgia dan semuanya okey kan?? tapi kesemua itu memang amat mustahil untuk kekal dimiliki setiap manusia kerana ia adalah lumrah bagi setiap manusia, di dalam hidupnya akan ada secalit dugaan dari yang Esa. Aku nak tanya pada diri aku sendiri.... Aku ni bahgia ke?? ermm agak susah nak jawab soalan ini... kadang-kadang mungkin aku rasa bahgia tapi mungkin bahgia yang aku rasa tue sekejap je....Aku nie tak bersyukur ke dengan ape yang aku ade sekarang nie..?? erm [dalam hati memang rase tak puas pun] aku penat dah dengan hidup aku sekarang nie... Aku tahu semua orang pun akan rasa apa yang aku rasakan ni... sebagai manusia memang rasa tidak puas tu akan wujud dalm diri mereka... tapi aku sebagai seorang anak yang pastinya mempunyai tanggungjawab yang sangat berrat terhadap keluarga-keluarga aku... kesimpulan nye aku kena terus bersabar dan bersabar sahaja.... bahgiakah aku?? \~_~/

MySpaceMuke nie muke bahgie ke tak??? huhu


2 ulasan:

  1. insyaAllah.jgn sedih2
    ade hikmah tuu..

    fighting beb ;)

    BalasPadam
  2. masyeh khaliesah (^_^)

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails