♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Isnin, 26 April 2010

Hati aku sekarang kacau bilau!!!! argggghhhh ~_~

hisy.... tak tahu la kenape jadi macam ni...arini aku rase macam nak marah semua orng jew kat rumah aku nie...huhu...

Kenape yerk jadi camni???

Aku memang tak faham dengan hati aku sendiri...

sekarang nie pun rase sangat geram sebab internet yang sangat la lembabnyer

rase nak hempas-hempaskan jew laptop nie!!!!!!!!MySpace

macam s*** jew broadband aku nie!!!!
Suke buat hati aku panas~~~~~

Rase macam nak bunuh someone jew MySpace


Tapi kalau la boleh kan....huhu

 Aaaaargghh Hati manusia memang susah nak faham pun...

Daripada aku melayan hati aku nie baik aku layan~~~~~

lagu ABRACADABRA by B.E.G MySpace baru puas hati aku.... biar ulang banyak-banyak kali sampai gilerrrr... (~_~) hahaha

2 ulasan:

  1. Jgn hempas laotop tu..sayang,beli mahal2 nak hempas lak...saya cadangkan agar laptop tu dibakar je..lg senang terus x boleh repair..ke ke ke...ape pon slm pknln..sng2 jemput sggh kat Pulau Tinggi lak lepas nie...

    BalasPadam
  2. huhu...itu saje jew ckp ikut perasaan...eee x sanggup la nak hempas2 laptop...susah tue nak dapat kalu dah rosak haha...k salam perkenalan singgah2 la slalu kat blog nie....hehe

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails