♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Rabu, 3 Februari 2010

Yeeeeee hahh!!!!!!!




 kenape aku tunjuk kat korang iPod ini haha...entries kali ni ade kene mengene dengan iPod touch ni sebab tue aku letak...lagi pun cool la iPod touch ni.. >_< aku suke huhu...

 arini aku ade presentation pasal iPod for Accounting class aku...n this is the last presentation for this SEM.. gumbira!!! yehhh!!!


"MISSION COMPLETED"!!!

presentation Accounting tadi complete dengan jaye nye... madam pun suke dengan presentation group aku tadi, madam comment, cume ade sket-sket je yang slek...harap-harap dapat markah tinggi huhu.... kat bawah nie la slide-slide yang group aku present tadi...presentation iPod touch yang cool ni sangat la cool!!!! bile lah aku nak memiliki mende alahan yang cool ni???

mari tgk slide nyer..^_____^



ok nie la hasil keje group aku... Happy nyew!!!! ^________________________^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails