♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Selasa, 16 Februari 2010

Sad Story ):


Aku Sedih sangat waaaaaaaa!!!!! aku terdelete sume folder KOREAN STUFF aku huhu sekarang nie aku rase nak nangis kuat-kuat jew...huhuhu....Habes semua 2PM SUJU DBSK CNBLUE BIG BANG SNSD SS501 SHINWA dan banyak lagi la semua hilang aku sedih T_T....huhu...dan paling sedih citer-citer korea yang aku selalu layan pun semua nye dah hilang waaaaaaaaaaaaaaaa!!!! AKU AKAN RINDU KAT DORANG SUMER HUKHUK...

2 ulasan:

  1. ainaaa~
    cian ko wehh...
    huhu dun wory beb..
    nnt ko smpi gombak ko copy la ckit vdeo2 aku..
    aku pnye ckit jela hee~
    xmo sedeh2 lg k ;DD

    BalasPadam
  2. tau xpew seyes memang aku nangis time sume folder aku 2 hilang...huhu

    T_T... ok x de hal nti aku g copy ngan ko ek hehe

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails