♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Jumaat, 12 Februari 2010

exam BTQ

yey tadi baru abeh paper BTQ it stands for Basic theme of Al-Quran, aku bahgie sangat sebab ayat-ayat yang aku hafal semalam sume nye masuk dalam exam td...lagi satu aku nak ucap banyak-banyak terima kasih dekat kawan aku sorang nie..encik iqbal, thanks yerk awak pukul 5.30 pg pun sanggup hantar mesej kat saya....kamO memang kawan terbaik lah!!!hehe =P  and arigato sekali lagi sebab sent kan aku soalan-soalan spot yang memang tepat spot nyer itu...huhu aku gumbira!!!! aku boleh jawab dengan jaya nye paper BTQ yang sememang nye susah tahap aper pun aku tak tahu (bagi aku lew) huhu

ok lah esok aku ade paper lagi...paper computer II!! kawan-kawan doakan untuk aku ek...huhu
sempat lagikan aku buat entries ni walaupun esok exam haha tak pe-tak pe due dalam satu lah katekan....sambil study sambil online baru lumayan haha... OKEY!! Good Luck to me FOr TomOrRor huuuuuu ^______________^

hAtI gUmbira RiAnG seKaLi >_< v <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails