♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Ahad, 19 Disember 2010

Saper nak tgk saye time skolah dolu2 ^^

hihihi...aku saje nak share picture2 aku time skolah dule...tp pics nie sume time aku skolah kat MRSM la...kat skolah laen aku tak snap pics sgt sebab aku tak suke...so enjoy ^_____^ ...kalu nak komen pape pun komen ah huhuhu.... eyena tak kesah... tp komen melampau kang aku sumpah kau... AMARAN KERAS...
aku nak upload byk picture nie...jgn termuntah-muntah sudah la ahahahahaha~~~

nie budak2 kelas aku dulu 5 dinamik


nie dengan cikgu physic kami...mude kan?? ahaha

cari mane aku,aku duduk 'amat' sopan disitu hihihi ^^



Dinamic gurlz~~ yeah \(^^)/

K.A.M.I. (^_^)

aku yang masam mencuke tuh ahahaha

bersame budak2 homeroom ku... beliau berbaju biru tu bapak homeroom yg menjage kami ^^

beliau di tgh2 tu cikgu Bahasa Inggeris aku taw jgn maen2


dekat rumah ketue warden asrama ktorg... beliau sgt baek

wah berkilau...silau mate ~_~


nie plak time keluar outing...hohoho dah lame tak kwa outing pakai baju outing...windu2 ^^

with nik natasha tersayang ^^

Kami lah "geng kapak" time kat sekolah dulu hihihi... MEREKA sangat besttt!!!

aku suke study dengan beliau sb beliau sgt pandai, sekarang blja medic dkt India...wa tabik same die     ^^                              nie zatie   roomate ku

bergambar dekat depan bus kitorang, time ni baru pas abeh makam mlm...kami memang suke merayap ^___^

ihihihihi peace...

Hari Graduation ku...kak pandang sape tu kak oit XDD~~

dkt depan asrama kitorang...aku dgn sorg ag roomate aku...Jaa aku panggil die ihihi...

nie NONIEY...my best friend kat skolah dulu...sgt windu kamoo TT^TT

with my mom... i luv u... muaxx

adek ku yg chubby di situ sangat chubby chumill ^^

nie pulak dgn roomate ku yg last...Ida...aku slalu gaduh ngan die...tp kitorng ok je ciap leh peace2 ag...ihihihi...

kami still contact w/p dah tak belaja tmpat same uuuu

tak kan lupe memori2 nie ^^

hihihih, okey lah tuh jew yg mampu upload...penat dah hohoho... last2 ek BONUS tuk korang...jgn terkezut..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
bahhhhh!!!!
bluewwkk.ini la aku yang sebenarnye....saper tak caye???

p/s: miahahahahahahahaha...gmba last tuh musykil sket... 0__________________o

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails