♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Sabtu, 18 Disember 2010

Perlis Indera Kayangan

waaa first time tue aku pegi Perlis... aku suke sangat tengok pemandangan dekat sini...cantik~~ je, still bersih suci murni hihihihi....aku pegi Perlis nie, sebab ade Kursus Etika...tapi aku tak nak cerite pasal Kursus tu sebab aku nak, biarlah semua memori indah mase kursus tue tersemat dalam kotak memori aku sorang jew....yang paling penting memori tue sangat The BEST!!!! meh aku selitkan jugak picture yang telah di'snap' sepanjang kursus yg DAEBAKK!! [ hihihi sume gmbar aku curi dr fon oorg len sb aku malas nak tgkap gamba org...jgn mara]... WARNING sume gamba tak disusun rapi sebab tak gune perapi pun.... hikhik ^^

nie before nak bertolak ke Perlis...sume hepi semacam je

GENER-8 THE GREAT... ♥ u'll...

Iman our GENER-8 leader, me and zura ^_^

with my roomate... kak na and ummu...sorang lagi tak de, terpisah jap dr kami, die ade kat bawah nie hah....
 .
.
.

bersame2 adell....roomate ku, beliau sebelah kanan tue ye...fiza namenye ^^

with aziah ^^
GENER-8 heroes ^^ encem tak encem tak??
kusyuk disitu ~_~

with the cumil one sambil2 pegang bunge ♥ aicewahhh ^_____^

SAY NOO!! TO THE PICTURE =P

Mumiaaaaa!!!! hahahaha kecian wana dibungkus dgn tisu tandas \(^^)/

setiausaha Yat yang sempoi ^^

with ummu yg sweet ^^

tak aci budak2 laki duduk dekat rumah banglooo!!!!

Najha n Syidah ♥

2 mamat romeo.... che lan my daddy n yen our leader =P

hihihihihi....gmb ini sy curik jugak....bolehkan bolehkan???
 okey cukup dah dengan gmba kursus...nak tunjuk gamba dekat Padang besar plak... yeay \(^_^)/... mase kat Padang Besar, nie aku round dengan kak na so aku byk snap pic dgn die je la hihihi ^^

posing2....macho tak beliau???


mereke berkace mate itam 0_o


Okeh skrg anda berade di kawasan Siam sile cakap Siam [gilerr!!! ahahaha]

please straight to your point OKEH!!

hihihihi kak na cam budak2 ^^

aku pon same 2x5 jew hihihi...

playground ini kami yang punyaaa hahahahaha =DD

Ulat aku...cumil tak?? kalu tak cumil sudah g men jauh2 nuh =P



gamba curik aku yg tgh makan, yg telah di curik semule oleh aku [hihihihi ade faham??]... makan tom yam yang sangat perrrggghhh!!! sedap2 ^^
erm udah la tuh malas dah nak isi gamba...byk sangat, nanti entri nie jadi panjang berjele-jele kalu nak letak sume gamba yg telah di tangkap dan digari sume tu....bia lah aku letakkan mereke2 dalam lokap aku....hihihi... pape pun Kuala Perlis is my precious memory <3 <3 i likee~~~

p/s: sorry lah saya tak pandai nak snap2 pic nie sebab tue cuuuuuriiiikkk gammba tuh hikhik jangan mara haaahhh ^_^....

6 ulasan:

  1. ainaaaaa.... hahaha. suka2..

    BalasPadam
  2. suka2 kan.kan... hihihihi
    bile kiter bace blek post nie pun kiter suka2 gakkk XDD
    hahahahahahahahah giler disitu ^_^

    BalasPadam
  3. haha.. gambar semua xleh pergi. haha

    BalasPadam
  4. hihihihi.... ^^
    pandai kan.kan?? kiter pilih...
    yaaa~~~ that my girl... [ckap tuk diri sendiri]
    LOL...

    BalasPadam
  5. ceit... macam nak g bilik aina nak bagi air daun bunga raya je bila baca ayat tu. haha

    BalasPadam
  6. hahahaha
    air bunge raye dah di serap rmbut la kak na...dah abeh dah...lmbt~~~ =P

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails