♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Selasa, 8 Jun 2010

Sorry for silence ~_~ mianhae

waahh...sorry pada sape2 yg termasuk blog aku nie tapi there's no new entri huhu... sorry you guy... aku bukan tak nak buat entris baru tapi tiap kali bukak jew blog, mood aku terus hilang terbang melayang entah ke mane...huhu... and one more thing sekarang nie aku dah terjangkit virus baru iaitu virus bertwitting jew keje aku sekarang.... twit aku dah banyak kot...hahaha...klaka...dulu terjangkit dengan virus facebooking sekarang, nie terjangkit virus twitter plak...

sorry eh korang...huhu aku janji tak kan abaikan bloggie aku nie... harap korang sebagai follower aku tak bosan bile dah follow aku...^____^ peace...


sebenarnye banyak bende aku nak citer tapi tak taw nak stat kat mane so conclusion nyer tak yah la citer... hihi...aku nak start tukar style aku berblog sekarang and start dengan entris nie aku akan sertakan skali Song of the Day iaitu lagu yang aku nak layan hari nie, tak kire lah lagu melayu ke english ke korea ke pape pun aku nak share...tak kire lah korang suke dengar or tak...hihi

ok Song of th Day:

Lalalala~~~~ hihi[okey sape2 nak dengar lagu ie sile2 la click play k] ^_^

It has to be You (by Yesung - Super Junior)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails