♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Jumaat, 11 Jun 2010

Nampak macam mak Orang tak??



haha....pic nie akak aku yang snap...and she said..."ko macam mak orang lah weh!!" haha...kelakar kot...ye ker muke macam mak orang ke?? erm biar!!!
Budak kecik nie sebenarnye anak sepupu mak aku, kirenye mak sedara sepupu la and aku dengan budak ni 2 pupu kot...huhu...

time nie, aku kat Johor, ade kenduri Kawen mak sedare sepupu aku...erm, kenduri kawen yang simple aje tapi meriah la jugak sebab ramai sedare-mare yang datang....malam sebelum kenduri tue kami 1 family duduk borak2 dengan tok teh aku, mak teh kepada mak aku... wah die memang terbaik...dengar macam bende dan pengalaman die cerita....dan ade jugak die cerite story lame2 pasal mak aku...erm rupe2 mak aku time kecik dulu degil jugak budak nyer...patut la... jatuh ke anak die sebab anak2 die memang degil kot...huhu...cian mak dapat anak degil tak dengar kate tapi nak buat macam mana like mother like daughter la ye dok??? huhu

erm kesimpulan nyer...kenduri dekat Johor tue memang best ^_^

mira sengal ^^

Song of the day:

Just klik kalau nak dgr

Ready Go by Beast





2 ulasan:

  1. ko mmg mcm mak org la weh....miaahhhhahahaha......:D

    BalasPadam
  2. bengong ko...ko pun same macam mak orang la weh!! =p...

    dah boleh kawen pun...

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails