♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Isnin, 24 Januari 2011

As a student...

Cuti mid sem dah nak start next week.. 31 january... banyak lagi keje nak kene settle... adoii, biase lah kan name pun student, mesti tak boleh lari dengan segale assignment, presentation, study cases lah...macam-macam... before aku cuti mid sem seminggu nie...aku ade latihan menembak kat KKB...harap2 sumenye berjalan dengan lancar, takut jugak kalu ade accident pape...nauzubillah jauhkan lah... ^^

cuti mid sem nie aku kene study laaa arrgghh!!! sebab semue mid term exam aku lepas cuti aiyok!!...paper Macro, UNGS, Fiqh 1, MGT, FIE... aduss byk nyer nak kene study... TT^TT aku tak boleh nak relax lagi dah.... then...ade 2 presentation pulak, tuh tak tambah dengan assigment yang ade dan jugak assignment yang akan datang....~_~ 

aina study2 jgn mls2 T^T uuu kalu tak nak boley tak??


p/s: Aina chaiyokk!!! \(^_^)/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails