♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Ahad, 17 Januari 2010

Ini FamIlY sAye (^_^)

Tibe-tibe je rase macam nk tulisan pasal family aku...okey first thing kene buat kat cnie of course la kene introduce dorang sume kan?

ini mak aku yang sgt aku sayang (^_^)

 
kakak sulung aku zalila..name timang-timangan die ILA n aku yang 2nd hehe :)


ini la yg 3rd..mimiey yg chubby!! =P tp still chomell sentiase huhu


 ini 4th...aini namenye org yg paling pemalas kat umah =P..Taun nie die nk amek PMR doakan die yek huhu
 
ini 5th, adik laki aku yg 1st..namenye zaid


Hanep yg suke berfikir byk! sume mende pun nak pk...huhu


My last baby sister yg cute Mira...cayunk sama kamo w/p mulut nye sgt bising serupe mak nenek.. hehe

Ok...this is my family...aku sangat sayang family ini w/p tak lenngkap cam dulu tanpe kehadiran                abah (Zailan b. Shaari)T_T




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails