♥ ♥ Ini Bukan Blog Artist Korea Tapi ni Blog Cik EyeNA ;D ♫ ♫

Followers

Selasa, 22 Mac 2011

Leka Dengan dunia...

Amboi gempaknya tajuk... aku nak tulis pasal mende ape dekat dunia nie  yang tak boley buat kite leka?? ermmm pk pk... o_O pk pk.... pk lagi....huhu entah macam tak de je...aku rase semua benda pun boleh buat kita sume leka kan??? Bagi aku macam-macam boleh buat aku leka...... contoh-contoh nye adalah seperti berikut: hahahaha (sengel jorrr~~~)
 

hah yang nie memang tak dapat lari lah...hari-hari pun nak mengadap...kalau boleh nak mengadap 24JAM huhu
nie lagi satu.... tak leh kalu ternampak pakwe yang Wowww sket huhu ~_~ blushing2 
 Nie lagi satu kelemahan aku...tak boleh tengak bende comey siket trozz nak beli....dah abeh duet beli mende-mende ni huhuhuu....aina aina ~___________~ ish ish ish...





Beli 3 RM5 aje....murah ke mahal tuh??? hihihi

p/s: Kalu nak bagi hadiah comey2 kat saye boleh aje sy terime aje hihi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails